Obsługa informatyczna

Profesjonalna obsługa Informatyczna firmy nie zawsze musi wiązać się z dużymi kosztami. Zapewniamy obniżenie nakładów finansowych przy jednoczesnym wzroście jakości usług. To wszystko dzięki wsparciu wykwalifikowanej kadry specjalistów gwarantujących pełną fachową obsługę informatyczną Państwa firmy. Funkcjonujemy jako zewnętrzny dział IT lub jako część struktur organizacyjnych klienta – wsparcie wewnętrznych działów.
W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie oraz zdobytą wiedzę oferujemy Państwu stałą, wydajną i stabilną pracę rozwiązań informatycznych stosowanych w Państwa firmie przy zachowaniu maksymalnej niezawodności.

Zakres usług

W ramach stałej współpracy zapewniamy kompleksową obsługę informatyczną firm obejmującą w szczególności następujące obszary działania:
» Administrowanie serwerami Microsoft Windows i Linux
» Zarządzanie i opiekę nad komputerami PC, notebookami oraz urządzeniami mobilnymi
» Zarządzanie urządzeniami peryferyjnymi w tym drukarkami
» Zarządzanie sieciami komputerowymi i telefonicznymi
» Zarządzanie firmową pocztą e-mail oraz stroną www
» Stały monitoring kluczowych elementów systemów IT
» Usuwanie awarii systemów komputerowych
» Działania związane z archiwizacją danych i bezpieczeństwem kluczowych obszarów IT
» Działania związane z ochroną antywirusową
» Wsparcie i reprezentacja klienta w kontaktach z dostawcami usług i sprzętu związanych z informatyką i telekomunikacją
» Doradztwo,  konsulting Technologiczny
» Migrację aplikacji biznesowych do profesjonalnego Centrum Danych (hosting, kolokacja)
» Obsługa zdarzeń związanych z pogwarancyjną naprawą sprzętu
» Wsparcie użytkowników (helpdesk)

Ponadto Nasza firma zajmuje się przeprowadzaniem analiz funkcjonujących systemów informatycznych pod kątem sprzętu. Wiadomo, że wcześniej czy później nawet najlepszy sprzęt zawiedzie. Istnieje zależność pomiędzy jakością zakupionego sprzętu a jego awaryjnością, jednak niestety nawet wykorzystując najbardziej niezawodny sprzęt nie mamy pewności, czy awaria na pewno nie wystąpi. Pewne jest natomiast jedno – według wszechobecnych praw Murphiego awaria zdarzy się w takim momencie, w którym będzie to najmniej pożądane. Warto zatem co pewien czas przyglądać się infrastrukturze i dokonywać jej rozbudowy. Niekiedy rozbudowa jest konieczna z uwagi na postępujące spowolnienie działania sprzętu – który nie radzi sobie ze zmieniającymi się aplikacjami i coraz większym nawałem informacji do przetworzenia. Można wtenczas myśleć o wymianie podzespołów, tak a by zapewnić optymalny poziom pracy lub o wymianie stanowiska w pewnej perspektywie czasowej. Tu do gry wkracza kolejny blok – Polityka wymiany sprzętu.

Czasami niewarto oszczędzać
Na pewnych rzeczach oszczędzać się nie da. Nowoczesny park maszyn to gwarancja niezawodności i szybkości działania systemu. Przedstawić to można na zasadzie analogii: niegdysiejszej pracy na dalekopisie w odniesieniu do pracy na komputerze z pakietem biurowym oraz ze stałym dostępem do internetu. Technologia działa na rzecz przyszłości firmy – posiłkując się tym motywem warto zawczasu przygotować plan regularnej wymiany przestarzałych jednostek komputerowych. Oczywiście ilość komputerów podlegających wymianie będzie różna w zależności od możliwości firmy oraz jej potrzeb, jednakże świadomość stanu posiadanych komputerów pozwala patrzeć na potencjalny problem w szerszej perspektywie i należycie ulokować go w posiadanym budżecie.

 

Obsługa informatyczna Bydgoszcz

Obsługa informatycza szkół